انفجار ماین در غزنی؛ 'به نیروهای پولیس تلفات وارد شده است'

7 سرطان 1400

مقام‌های امنیتی ولایت غزنی می‌گویند که در اثر انفجار ماین کنار جاده در این ولایت، یونس رمضانی آمر حوزۀ ششم امنیتی پولیس کشته شده است.

دفتر رسانه‌های پولیس این ولایت گفته است که این انفجار در مربوطات حوزۀ ششم امنیتی رخ داده و هدف آن آمر این حوزه بوده است.

مقام‌های امنیتی غزنی از دادن جزییات در مورد این انفجار خودداری کردند، اما برخی اعضای شورای ولایتی این ولایت مدعی اند که در این انفجار، سه محافظ آقای رمضانی نیز کشته و سه تن دیگر آنان زخمی شده اند.

فاطمه رحیمی، عضو شورای ولایتی این ولایت روز دوشنبه ۲۸ جون (هفتم سرطان) به صدای امریکا گفت که موتر حامل این نیروها زمانی با ماین کنار جاده برخورد کرده که آنان در ساحۀ "دشت بکاول" مصروف گشت‌زنی بوده اند.

بر اساس معلومات پولیس غزنی، یونس رمضانی در سال‌های اخیر به عنوان قوماندان پولیس ولسوالی خواجه عمری، ناور، جاغوری و جغتوی این ولایت کار کرده بود.

زخمی‌شدن یک مقام پولیس سمنگان

مقام‌های امنیتی ولایت سمنگان می‌گویند که عبدالاحد خوستی، آمر امنیت پولیس این ولایت در درگیری با جنگجویان طالبان زخمی شده است.

منیر احمد رحیمی، سخنگوی پولیس این ولایت به صدای امریکا گفت که تانگ "هاموی" حامل آقای خوستی در مسیر ولسوالی فیروز نخچیر این ولایت آماج حملۀ راکتی و انفجار ماین کنار جاده قرار گرفته است.

آقای رحیمی افزود که در این رویداد، یک منسوب امنیتی جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شده است.

او تاکید کرد که در این رویداد، آمر امنیت پولیس سمنگان به گونۀ سطحی زخمی شده و وضعیت صحی‌اش قناعت بخش است.

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید