مسوول جلب و جذب داعش در بغلان بازداشت شد

22 سرطان 1398

IS - داعش

نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات هدفمند شبکه چهار نفری حملات تروریستی و انفجاری گروه تروریستی داعش و طالب را از مربوطات شهر پلخمری بازداشت نموده اند.

 در جمع بازداشت شده گان اسامی عبدالجمیل فرزند مولانا جمعه خان مسؤل جلب وجذب گروه تروریستی داعش در ولسوالی های بغلان مرکزی و برکه ولایت بغلان بوده که در  ساخت و ساز واسکت های انتحاری و ماین های کنار جاده یی سهم فعال داشته است .

قابل یاد آوریست:

-          در سال 1395 درمنزل نامبرده یک حلقه ماین انفجارنموده، که از اثر آن   پسر و یکتن از وابسته گانش از بین رفته بودند.

-          در سال 1397 خواهرزاده اش به اسم فیصل  توسط نامبرده به گروه داعش جذب و دریکی از مساجد شهر هرات عمل انتحار را انجام داده بود.

-          از منزل فرد بازداشت شده یک مقدار مواد ساخت وساز ماین و وسایل نظامی بدست نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امینت ملی افتاده است.

  همچنان در یک عملیات دیگر سید مهراب الدین فرزند سید معراج الدین وظیفه دوکاندار شهر پلخمری و عضو مخفی گروه تروریستی طالبان که بدستور آنگروه ماین های مقناطسی را در وسایط هموطنان جاسازی و انفجار میداد، حین که میخواست یک حلقه ماین مقناطسی را انتقال و جاسازی نماید ، شناسایی و بازداشت گردید.

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید