‎مشاور امنیت ملی: حکومت به امنیت شمال کشور توجه جدی دارد

20 سرطان 1398

امنيت شورا

مشاور امنیت ملی افغانستان می‌گوید که دشمنان کشور می‌خواهند وضعیت شمال را نظر به اهمیت منطقوی و تجاری آن تحت فشار قرار دهند اما به این کار موفق نمی‌شوند و حکومت در این زمینه توجه جدی دارد.

 

داکتر حمدالله محب در ملاقات با وکلای بعضی از ولایات شمال افزود که به منظور تامین امنیت بهتر و رسیده‌گی به مشکلات منطقوی مردم، ضمن پیکار با مخالفان مسلح دولت، باید علیه زورمندان نیز اقدامات جدی صورت گیرد و همکاری نماینده‌گان مردم در این زمینه ارزنده می‌باشد.

 

نماینده‌گان ولایات متذکره در صحبت‌های شان به نگرانی‌های امنیتی، وجود زورمندان و بعضی از مشکلات دیگر محیطی اشاره نموده، تاکید کردند که برای حل این مشکلات با نظام همکار می‌باشند. آنان گفتند که آماده هستند برای تقویت صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی جوانان را تشویق نمایند و هم اکنون صدها جوان برای پیوستن به صفوف قوای مسلح در انتظار می‌باشند.

 

 

مشاور امنیت ملی از مردم این ولایات بخاطر حمایت دوام‌دار شان از نظام و نیروهای امنیتی و دفاعی تشکر نمود و اطمینان داد که با وجود تهدیدات امنیتی، نیروهای دلیر و قهرمان مسلح در سرکوب دشمن دست بالا دارند و پلان‌های آنان را به ناکامی مواجه ساخته‌اند.

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید