‎خدمات ویژه برای ولسوالی های تازه تصفیه شده‌ فراهم می‌گردد

12 سرطان 1398

امنيتي ځواکونه

 نشست رهبری سکتور امنیتی فیصله نمود تا برای آنعده ولسوالی های که تازه تصفیه شده و فعالیتهای گروهای مسلح در آن پایان میابد، پلانهای ویژه توسعه خدمات در نظر گرفته شود.

این خدمات در دو مرحله اجرا می گردد که مرحله اول آن شامل پروژه‌های عاجل و ضروری بوده که بعداز تصفیه ولسوالی ها به مردم ارايه خواهد شد. در مرحله دوم پروژه های طویل مدت در نظر گرفته می شود که بعدا در چوکات پلانهای استراتژیک و انکشافی تنظیم میگردد.

نشست رهبری سکتور امنیتی که تحت ریاست داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی برگزار شد، در کنار نهاد های امنیتی، به وزارت های انکشاف دهات، معارف، زراعت و مالیه و واحد عملیاتی اداره امور وظیفه سپرد تا به سهم خویش کمک و خدمات شان را برای ولسوالی های متذکره آماده نموده، در صورت نیاز به مناطق متذکره برسانند.

مشاور امنیت ملی اظهار داشت، مردم حق دارد تا برایشان رسیده گی صورت گیرد و خدماتی فراهم گردد که قبلا به آنها دسترسی نداشتند.

در این نشست روی وضعیت امنیتی کشور بخصوص کابل نیز بحثها صورت گرفت و به نهادهای مسوول وظیفه سپرده شد تا برای جلوگیری فعالیت های مخربانه اقدامات و کوشش های همه جانبه را انجام دهند.

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید